3.5.07

Buscamos un tal LOLATINO....


En la noche barcelonina vamos encontrando algunas pistas...
Te sientes latino?
Si yo me siento latino?, claro soy latino.
me das alguna pista, como encontrar lo latino?
Yo creo que tengo un espiritu alegre,un poco fiestero como se dice aqui, pero tenemos eso, aunque hayan problemas una predisposición positiva. Yo creo que todos los pueblos no son iguales. Eso es lo que veo yo, no se explicartelo de otra forma
Dónde lo podemos buscar?
En latinoamerica o aqui, porque tu sabes, aqui hay muchos latinoamericanos.
de dónde eres?
de Chile
Te sientes latino?
Si sóc llati, molt més llatí que els de Sudamèrica, llatí es un mediterráni.
Quan sents la paraula que et sugereix?
paella, tonterias així, algo més mediterrani
Ens pots donar alguna pista?
A la costa Brava, perque alla encara hi ha pescadors, s'han conservat, hi ha gent de poble , aqui no hi trobaràs al raval , trobarás l'altre latino, modern,reggeton, tot això.
Roger.
What do you think when you listen latino?
Positive, dancing, all going, fun
where we can find this?
I'm from germany i'm only 2 days in barcelona!
ohh..well...they like to have fun, take goog parts of life..


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Me parece ESPECTECULAR la idea de estas incitadoras.
"Latino" le llamaban a un guachin caravanero que vivia pateando latas....
Las pateaba desde el lugar mas inospito y oscuro;hasta la puerta de su aposento,que estaba en un cuarto piso de un gran quilombo.Y con un ultimo toque,las apilaba como por arte de magia.
Era un personaje extrabagante,un linyera fino;que paseaba su cuerpo por las calles como si fuera el mar.
Nadie nunca supo siquiera si hablaba.
Latino murio en paz, amontonando esas extrañas latas llenas de recuerdos,durante toda su vida.....

Anónimo dijo...

Sí, sóc llatí!
TAMBÉ LLATÍ.

Vinc de lluny. Terra endins tinc arrels "bàrbares", mar enllà sóc llatí! Molt llatí!

Em se llatí, així ho sento, així ho visc!

He deixat bocins de mi baixant en faluca el Nil, caminant enpetitit per Petra i Palmira, i disfrutant exaust des del cim del Monte Chinto a Còrgega (perdó si us ha sonat pedant).

Llatí... que vol dir "una mica de tot arreu"! ...obert al que ve! ...acollidor.

Llatí, que vol dir "xerraire, conversador, "pregunton"!

Llatí, que vol dir que ens bullen la sang i les ganes! VIU!

Sí, soc llatí... ...i exerceixo quotidianament la meva llatinitat!

PURA VIDA!

PS. Salutacions cordials a la penya de la bullarengue.